onsdag 19 oktober 2022

VACCINERAD

Idag har jag fått min 4e dos vaccin på vårdcentralen, jag var inne på 1177 och skulle se om jag hittade något från röntgen men det gjorde jag inte så det blev en tid för vaccin istället. Nu är det gjort och hoppas det inte blir fler.
Ikväll har jag varit på ridskolan med Tuva, alltså jag får spunk! Jag hade aldrig klarat av att vara ridlärare, 9 barn med varsin häst där det är 3-4st som inte håller avståndet och 3 hästar springer nästan i röven på varandra när de tjatar om minst 2 hästars avstånd emellan heeeeela tiden! Några studsar runt som små vantar med slapp tygel och har noll koll på omgivningen. Nä det va nästan så jag fick gå ut, jag gömde huvudet i händerna flera gånger🙈 

Kände mig lite låg i slutet av helgen och i måndags men nu har det som tur va vänt igen. Jag somnar som en stock om kvällarna och undrar lika snabbt varför klockan redan ringer. Efter onsdagen brukar allt bli mycket lättare för då är det snart helg😅 
❤️

2 kommentarer:

  1. Åh det måste va ordning när barnen ska rida. Jag var alltid nervös när dotter var på ridskolan så jag gick ofta ut även om där var ordning vilket är viktigt. Kanske inte så konstigt du inte var så pigg i denna märkliga värld vi lever i. Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja denna värld.... Undrar om det blir något krig här tro? Hoppas för allt i världen att det slutar snart!

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥