söndag 13 augusti 2023

SISTA KVÄLLEN

Ja vad säger man…. Tillbaks till vardagen imorn då…. Jag är tudelad eftersom 2 av mina kollegor inte kommer tillbaka och det kommer inte bli detsamma utan dom. Tyvärr fick de inte välja själva att de inte fick vara kvar😢
Vi träffades idag 4 av oss hemma hos en kollega. Vi håller ihop iallafall, jobbarkompisar är man ju ”tvingade” till att vara med om dagarna men de man umgås med på fritiden får man ju välja helt själv❤️
Imorn börjar vi med studiedag så då ska vi gå HLR bland annat. Det kommer nog va lite mer uppstyrt nu med den nya chefen tror jag. 
Vi har varit ute och plockat mycket kantareller, tillslut fick Thea sälja om hon rensade och det gjorde hon med glädje.
Jag älskar det! Jag kan gå i skogen i flera timmar i flera dagar, jag tröttnar aldrig.
Nu ska vi kolla lite på tv sen ska jag minsann sova. Hoppas på det iallafall, jag har inte varit uppe innan 8 en enda dag på semestern.

3 kommentarer:

  1. Trist att dina arbetskamrater inte är kvar man blir ju ett gäng sammansvetsade kolleger.
    Skulle aldrig plocka svamp litar inte på mig själv där inte.
    Just nu kan jag inte göra så mycket knappt ligga. Har gjort mig illa i lårets framsida om det är muskeln som fick sig en känga eller det kommer från ryggen. Bockade mig ner så kändes det i korsryggen sen som en kramp i låret. Var på en loppis ändå och då föll jag på falla framåt av att hålla på snubbla på en med från en sparkstötting, sen blev det värre. Får bida tiden och vila och värme, nåt du har erfarenhet av? Goda råd är dyra haha.
    Kram/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja och vissa kollegor klickar man ju med direkt så det är extra trist när de slutar.
      Fy vad trist att du fått så ont, hoppas det är bättre. De med sparkcyklar eller elspark eller vad de heter är ju livsfarliga idag kunde en kille blivit påkörd när vi var på Willys men han kollade noll och ingenting utan körde förbi bilar och rätt ut över vägen. Å han hade ingen hjälm heller...

      Radera
  2. Dom är så farliga de som kör de cyklarna far fram som ja jag vet inte. Detta var en sån gammal spark du vet som man kör med på vintern jag såg inte att medarna stack ut, utan tog ett steg framåt ala snubbel. Lite bättre i benet/låret/ryggen men så det kan göra ont inte kunnat ligga och sova utan i sittande ställning. Må väl/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥