fredag 15 september 2023

JAG KÄMPAR PÅ MED BÅDE MAT OCH TRÄNING

Wohoooo fredag, efterlängtad dag i veckorna. Mitt nya liv rullar på men än vet jag inte direkt skillnad förutom jävulens huvudvärk! Det heter abstinens säger min kollega, mot kaffe. I 2 dagar var den grym och igår när jag körde till jobbet i dimma så var det som att jag var bländad för det blixtrade i mina ögon varje gång jag blinkade. Rätt obehagligt och jag testade med solglasögon men det hjälpte inte.

Igår fick jag googla runt och kolla vad jag fick äta nu till fredagsmyset och det var inte mycket😅 Men salt och vinägerchips får jag äta men det är nog det enda och det är ju tur jag älskar det. Ett glas rödvin till det för där är ju inga bubblor. Jag kommer fuska med bubbel om några veckor när jag ska till min jobbarkompis stuga med ett gäng tjejer men annars tänker jag hålla detta strikt! Det kunde ta 2-4 veckor innan jag märker något men det är för att nollställa magen innan jag får återinföra lite i taget.

Imorn ska vi rensa barnens garderober för att plocka ut allt som är för smått sen ska jag ner i källaren för att kolla vad vi har och vad vi behöver inför vintern och varmare kläder. Så ska vi på en utflykt på söndag😉 Jag ska springa X antal kilometer imorn med för nu har jag haft 2 vilodagar från löpning men annars kämpar jag på. 

Ganska bra beskrivning på livet:


2 kommentarer:

  1. Säkerligen avsaknaden av koffeinet som du fick huvudvärk. Men det kändes u som du fick migrän? Lycka till med "nya" livet. Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja mina kollegor trodde med att det var migrän men jag har aldrig haft det innan så jag hade ingen aning.

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥