söndag 6 oktober 2024

KALASANDE

Nu pustar vi ut i soffan, barnen sover efter sina födelsedagsfirande. Igår var Loshultarna här och firade både Tuva och Oliver för Tuva fyller 10 imorn och Oliver fyller 7 veckan efter. 

Oliver älskar prinsesstårta så det var hans önskan igår och denna gången köpte vi en, vi brukar baka själva annars. Hemmagjorda pizzor med tårta efter igår. 
Idag var familjerna här och då önskade Tuva pastasallad och glass så det åt vi idag. Mannen har jagat både igår och  idag så jag har städat lite, sprungit och donat. 
I fredags var det ett snabbt ombyte till intervallerna skulle börja, så jag har sprungit 27km i helgen. På tre dagar då. Nu i veckan är det intervaller tisdag och fredag vilket är rätt skönt. Jag jobbar länge imornkväll för vi har apt, löpningen tisdag kväll, sen ska jag hinna fixa jaktbyxor till mannen innan älgjakten som börjar på torsdag och lite andra ärenden så kvällarna lär gå fort denna veckan.
Jag slog in Tuvas presenter och jag tror hon kommer bli såååå glad❤️ Just det, vi skulle köpa en cykel till Oliver så det måste jag in och kolla med innan han fyller…. Både för och nackdelar med att jobba i stan, kommer ju ”aldrig” hem. 
Jag villhöver nya löparskor och tycker de blå till vänster ser snabba ut☺️ Jag tror ändå jag kommer vänta till våren annars får jag passa på när de rear lite.

1 kommentar:

  1. Grattis till de båda barnen på deras födelsedagar! Tiden den rusar verkligen snabbt framåt de börjar bli stora de som nyss var små. Åh va mysigt med presenter, tippar på lite utrustning till hennes ridning. Tårtan ser ju smarrig ut.
    Ha en bra start på en ny vecka./MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥