måndag 7 juni 2010

Äntligen!!

Jag får göra ett försök här på datorn istället för på iphonen kan jag inte skicka iväg mina inlägg... Det funkar inte med det senaste iaf..

Men nu är vi äntligen tillsammans!! Jag hann inom maxi och köpa det sista till middan, innan jag hämtade mina små älsklingar. De har lekt med klibbig lera som jag köpte i Ullared. Å vi har ätit spagetti och köttfärssås, till efterrätt hade vi jordgubbar :-)
Barnen är väldigt uppspelta den dagen de kommer, allt ska göras, ätas och pillas på... Det är tur att det är några timmar till läggdags så de hinner ner i varv.
Imorgon ska vi äta frukost innan dagis, så vi har lite sovmorgon.
Nu är det bolibompa och pyjamasdax. Då kryper vi upp i soffan under täcket och myyyser!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥