torsdag 10 juni 2010

Jobb & jobb

Här händer inte för mkt... Vi har spelat kort, druckit kaffe och varit ute på en runda. Nu håller jag på med middan, eller mat och mat.... Jag tycker inte fläskpannkaka är middag...!! Så jag måste komma på nåt gott och laga ikväll när vi kommer hem. Ååå imorn är det fredag :-) Jag ha lovat barnen att vi ska åka och handla all fredagsmys efter dagis imorn. Godis, chips och läsk stod på menyn :-) Det blir bra det!!

Igår när Max kom till dagis sa han till fröknarna att "idag ska jag inte vila här". Så nu ska han sluta sova middag. Men det gör inget!! Ett barn mindre som ligger och pratar för sig själv om kvällarna. För det va hemskt va fort han somnade igår :-)
Men han vill ju ha sin napp så framåt eftermiddan frågar han ofta hur mkt klockan är. För nappen får han när han tagit på sig pyjamas och sätter sig vid Bolibompa kl 18. Han har ju ingen aning om klockan så säger jag att den är 7 så vet han ju inte att klockan redan varit 6 ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥