tisdag 1 juni 2010

...jäsp...jäsp

Shit va trött jag är!! Låg vaken mellan halv 4 och 5 inatt, somnade inte förrens 12... Å nu uppe med tuppen för att träna. Tur jag har Marie med så kanske hon kan köra lite bil ifall jag skulle vilja sova lite. Tänk mitt humör om jag är trött (OCH hungrig) och så ska jag trängas med gamla tanter i Ullared.... Ingen bra kombination!! Men nu är det sjukgymnasten jag ska fajtas med först!! Ska skynda på träningen så jag kommer hem och kan bli klar :-) Ska börja med att köra ner tidigare.

1 kommentar:

  1. ja det stämmer att jag via iphonen bloggar via blogpress men smilisarna finns bara som plugin till mitt wordpress allt finns alltså förinställt på min hemsida. mitt program konventerar alla ; ) till smilisar (bilder) och man kan ändra och byta enkelt efter humör . men det funkar bara i wordpress. hoppas detta svar hjälper dig. kan annars rekomendera wordpress. dem har en sida där du som här kan blogga fast via wordpress. det är ett av världens mest använda blogverktyg med drag-n-drop funktioner. jag är alltid mkt nöjd med det. jag känner samtidigt att man får mer respons via wp (wordpress bloggar) eftersom den enklare att utforma och göra den personlig och som man vill ha den. tack för din fina kommentar hos mig. kram på dig. mvh Maria

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥