tisdag 29 juni 2010

Försäljare

Det ringde en försäljare och störde mig i solningen. OM hon inte hade pratat på både in och utandning så hade jag kanske hunnit säga att jag inte är intresserad. Jag har bra försäkring både på mig och barnen. Å hade hon andats mellan meningarna hade hon sparat rösten till nästa som svarar och hon hade kanske hunnit ringa 2 på den tiden hon ödslade här. Jag höll på att somna innan jag fick en syl i vädret.

Hugo var här en stund innan. Stackarn, han gillar inte värmen. Det blev ingen promenad, då hade både han och jag trillat av pinnen!!

Nu pendlar jag mellan poolen och solsängen/filten. Det gå inte ligga här länge innan det är dags att svalkas!! Jag blir yr varje gång jag reser mig och det svartnar för ögonen. Undra om det är medicinen som sänkt blodtrycket eller vad det kan vara.

Tror jag ska ha lite kaffe till. Om en timme är det dags att göra sig klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥