måndag 28 juni 2010

Vila :-)

Så här ser det ut nu


Barnen åkte tidigare idag. Vi hann precis hem innan de blev hämtade.
Poolen va fylld, gräsmattan klippt när jag kom hem. Så jag tog en stol och satte mig vid poolen :-) Här tänker jag sitta tills Joppe kommer hem!! Då ska vi handla och hämta en kattunge. Fast inte till oss...
Ska lämna ett paket. Å så ha jag fått ett helt paket med klänningar så det ska provas.

Kände att jag inte orkar med hela veckan så jag har faktiskt ledigt imorn. Lyckades byta bort den igen. Så jag ska bara ligga och stirra. Fast tror det blir en löparrunda med... Å så ha jag sagt till Pia om hon ska till byn kan hon lämna Hugo här så kan jag rasta honom :-)

Det kom en bra ide här nu bakom ryggen, grillad köttbit med sallad mmmmmm jag säger INTE emot!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥