onsdag 9 juni 2010

Poliser och nyckel...

När jag körde hem från jobbet och skulle hämta barnen stod poliserna ute och plockade in bilar som kom från andra hållet. Barnen är nyfikna på hur poliser ser ut så jag sa till dom att vi kör förbi dom och se om de stannar oss med, vilket vi hoppades på... Jag ha aldrig blivit stoppad. Men needå inte blir vi stoppade inte, barnen blev besvikna. Jag berättade för dom att OM vi blir stoppade så vill de se körkortet och se så jag inte har druckit öl och att vi har bälte. För annars kanske de hade blivit rädda!? Men vi fick ju köra vidare...

Å sen dessa jävla nycklar... Jag ha lyckats IGEN... Men det va ju inte MIN nyckel.... Skulle ställa in den andra bilen i carporten och vi ha letat ööööverallt här, alla har varit involverade men vi kan inte hitta den lille jävlen..!!!! Irriterande!!

Strax kommer mamma o Mikael och då blir det fika :-) Något positivt iallafall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥