tisdag 29 juni 2010

Njuter av ledighet

Vaknade kl 9 av att jag bara snurrade och snurrade i sängen. Kollade efter Joppe men ingen där, i köket hittade jag en lapp


Jag har inte hört Joppe när han gick. Minns bara att jag slog upp ett öga när hans klocka ringde. Men jag visste ju att jag inte behövde bry mig, för JAG kunde ju sova vidare moahahaha. Fast jag trodde ju inte jag skulle göra det!! Alla mina andra lediga dagar är jag ju uppe med tuppen och i full gång... Men det kommer inte hända idag!!!! Inget bokat förrens 16.30 :-)

Jag packade ihop det lilla vi tog med igår sen cyklade jag hem. Nu sitter jag ute på soldäcket med kaffe och macka. Kan det bli bättre!? Ska smörja in näsan, dra fram solsängen och lägga mig och läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥