måndag 20 december 2010

HAPPYLAND

Oooo nu e jag lycklig!! Två små sketungar har landat :-) När jag plockat upp dom åkte vi och hämtade ut ett paket. Jag har köpt den här


En griffeltavla som jag skulle vilja ha i köket, frågan är bara var... Men när vi har ett "riktigt" hus med stort kök, DÅ får den plats, utan problem :-)

Barnen hittade julklapparna fortare än kvickt. Max va inne och gosade runt i sängen så de gick ju inte att undgå


Nu håller jag på med köttbullar och makaroner på barnens önskan. Sen är det adventskalenderöppning. Max vill bada så fort han kommer hit men han får vänta tills efter maten när han öppnat paketet ;-) Så nu gör han sin näst bästa favoritsysselsättning; tittar på de små hundvalparna, på dvd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥