fredag 17 december 2010

VACKERT

Ååå vad det är vackert ute!! ALLT är vitt :-) Snön faller och alla träden är ju underbara att titta på, fåglarna som flyger runt här ute. Jag ska fylla på deras mat. Jag älskar vintern, iallafall färgen!! Tänk att det bara är en vecka till julafton... Å snart är det 2011... Shit va fort det går!! Tänk att Thea blir 6år och Max 4år... Å jag själv...lite mer... Stopp stopp stopp. Än så länge är det 17 december!!

Om ett par timmar slutar jag. Sen har jag 2 arbetspass på 2v. Skulle jobbat imorn men gjorde det förra lördagen istället. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske att jag och broderns tjej tar en sväng till Ikea. De är ju nattgäster i helgen och det är trevligt!!

Idag har jag gjort knäck. Undra bara hur den andra satsen blev... Det återstår att se, men jag ska inte va försökskanin iallafall ;-) Men nu är det dags att steka lite pannkakor.

2 kommentarer:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥