fredag 17 december 2010

SORRY

Jag måste ju be om ursäkt!! När jag fyllde i 59 snabba, lite längre ner. På sista frågan va när jag va i kyrkan senast... Mitt minne... Jag skrev att jag nog inte varit i kyrkan sen Max döptes. OJDÅ!! Fick en påminnelse om att jag va på bröllop i somras.... Å då helt plötsligt kom minnet smygandes att jag har ju för fan varit på F Y R A bröllop sen Max döptes!! Å alla va i kyrkan... Ne, fem bröllop är det ju, men ett va inte i kyrkan. Å det har ju varit ett dop med... (där jag gjorde bort mig och spillde cola över en människa jag aldrig träffat innan) Helt sjukt, fattar inte att det går att vara så virrig som jag är!!

Undra om jag kan önska mig ett nytt och fräscht minne i 30-årspresent!?!? Det hade varit uppskattat!! Eller är det nån som har ett bra tips för att få bättre minne? Det här börjar nämligen bli skrämmande dåligt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥