tisdag 28 december 2010

HOS POLISEN

Äntligen sitter jag ner!! Jag sitter i polishusets entré. Väntar på en som har ärenden hit (inte jag eller någon i min familj!!). Jag antar att jag får sitta här 1,5 - 2 timmar...

Jag har varit och shoppat lite. Men inte på rea, jag hittar nästan aldrig nåt på rea. Men jag har köpt doppresent till Lillskrutten :-) Så jag har varit ute i god tid där!! Jag har köpt ny bh, pyjamasbyxor, skjorta, linnen, magneter, presentsnöre mm.

Inne på blomsterlandet hittade jag det jag önskar mig i födelsedag;

En stooor kandelaber!! För blockljus. Jag hittade fina oäkta orkidéer med som skulle passa bra i en mörk hörna.


När det är slut här på stationen ska vi bege oss hemåt. Börjar bli lite trött nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥