lördag 25 december 2010

PROMENIXAT

Oj vad dagen går fort!! Jag somnade ju om och vaknade av en katt som gjorde allt för att vi skulle stiga upp!! Han höll på och riva huset. Det blev brunch vid 11 sen körde vi bort till Joppes kompis och gick en runda. Tog en sväng ute vid sjön, det va riktigt riktigt fint!! Synd bara att telefonen dog så fort den kom fram och skulle ta kort... När jag väl fick igång den tog den kort på min bakgrund :-)



Det är Max på motorcyklen, i full utrustning.

Jag va nere och provade det nya solariet här, ett sånt man står i. Det är ju tur jag inte tog så lång soltid för då hade jag ju trillat ihop... Men det va varmt och skönt, nackdelen är ju att det inte går att sova i det.

Nu ska vi käka, innan jag spyr av hunger. Ikväll ska vi köra och hämta
barnen :-) De är hos sin farmor och farfar = jävulsvägar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥