söndag 19 december 2010

SÄNGLÄGE

Precis vaknat :-) Men jag har inte stigit upp än. Den "lilla" svarta Sambo väckte mig innan. Jag sov på rygg, då la han sig på rygg, PÅ MIG, alltså sitt huvud vid mitt och benen neråt, och skulle ha kli på sin mage. Han är väldigt mysig men bestämd. Vill han ha kli, då SKA han ha kli och det NU!!

Igårkväll va vi nere på Sorello. Det blev spätta med grönsaker. Jag kan inte bryta det... Det är likadant på Mc Donalds, där blir det ALLTID Mc Feast.... Tur jag inte är där så ofta!! För det är ju inte speciellt gott...

Tänk att det redan är 4e advent :-) 5 dagar till julafton, eller ja, 4 för oss.

Söndag är ju "kastardag" här. Rensa ut kartonger, tidningar, och all skit som samlats i tvättstugan. Så det blir en sväng till återvinningen. Sen måste snön ner från altantaket!! Det är väl våra planer... Våra nattgäster beger sig hemåt idag med. Men de kommer på torsdag igen :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥