torsdag 17 februari 2011

LITE LJUSARE!?

Va skönt att dra upp persiennerna nu och se att det faktiskt va lite ljusare ute!! Eller är det kanske för snön!? Jag har redan paketerat mina saker och ska ta fram kläder till barnen. De sover fortfarande. Det är ingen mening att vi skyndar oss för det är så fullt vid skolan/dagis och parkeringarna sen så det är inte klokt!! Vi får ändå ställa längs vägen på en återvändsgata.
Efter barnen är lämnade ska jag bort till maxi. Måste handla lite. Å så måste jag byta batterier på vågen!! Den visar alldeles för mycket och då är det väl fel på batterierna ;-) Ne, men det står Low på den så de ska bytas. Å kanske kanske det hjälper, jag håller tummarna...

Nu ska jag plocka fram kläderna och sen väcka barnen lite smått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥