onsdag 23 februari 2011

SVETTEN LACKAR

Asså undra om jag inte ha lite ADHD eller nåt. Jag skulle ju vila men fick ett ryck och ställde mig på bandet igen. Jag pressade rejält den här gången så svetten lackar, bokstavligen!! Men nu är jag nöjd!! Om två timmar är det föräldrautbildningen och innan dess ska jag duscha och göra soppa. Min goooda soppa, har faktiskt inte gjort den nu på ett par veckor... Men det är mkt vitkål och starka kryddor. Jag får äta liiite innan utbildningen och desto mer sen... Jag som köpte skorpor som jag ska ha till Efterlyst. Det är ju så gott. Det och varm choklad :-)
Jag lyssnade på ItaloBrothers när jag tränade. Skitbra!! Jag gillar Radio Hardcore. Perfekt träningsmusik!! Jag vet ju inte hur jag ska sätta ihop en egen träningslista ännu, men jag ska ta hjälp snart!!
Pia, du kan ju sånt här med tekniska saker, så kom gärna hit och hjälp mig när du har tid ;-)
Fan, jag måste ju tvätta bilen.... Men det är ju så kallt. Men besiktningsmannen kommer ju inte kunna ta i bilen förrens han är svart... Det va det jävligaste va bilen blev skitig igår när vi körde till Malmö, kan jag ju säga!! Men om bilen tvättas och står i carport kan det väl inte va så farligt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥