måndag 21 februari 2011

SORTERAT MED FIKAPAUS

Vilken lugn och skön eftermiddag vi har här!! Jag började rensa upp bland alla mina papper och gamla räkningar. Avslutade den gamla pärmen och började på en ny. Så nu är alla papper så fint insatta... Tills det kommer nya...
Mitt i sorterandet fick vi fikagäster. Det va trevligt med paus och sällskap :-)

Om en timme åker barnen :-( Så nu har jag den här ställningen;


Kaffe i handen och vi kollar på Bondgården.

Så fort barnen åker ska jag gå ner och posta ett brev. Det sista nu innan jag kan släppa jobbet helt.

Meningen med mitt sorterande av papper va att jag skulle hitta mina papper från spåtanten. Men det gjorde jag inte. Jag vet ju endel saker som hänt som hon sa. Några som gifte sig och skiljde sig. Hon har nämnt Joppes namn för mig innan jag träffade honom. Bl.a.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥