måndag 28 februari 2011

GE BORT EN RÄKNING - NÅGON?

Mötet är avklarat, det tog ju fasen en timme. Men det är alltid lika skoj och träffa Trollet. Jag solade en snabbis och det va den sista på ett tag. Jag behövde lite värme, är ju så frusen. Men jag ska faktiskt göra mig en blåbärssmoothie nu för jag börjar bli hungrig. Sen ska jag ta 30 minuter på bandet innan jag börjar på middagen. Jag ska lägga fram de här;
Å sen gissar jag ju på att det är två som kommer bli glada. Där är faktiskt en för tidig present till Thea med.

Ggrrr, den roliga posten kom inte idag heller.... Men jag ger inte upp hoppet, imorn kommer det säkert!! Däremot kom det en räkning som jag ska ge vidare. Alltid roligt med dyra räkningar som det bara är att ge till nån annan ;-)

1 kommentar:

  1. Hihi mkt bättre än att behålla dem själv iaf!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥