måndag 14 februari 2011

RENSAT GARDEROB

Nu har jag rensat Theas garderob. Vi ska hälsa på några vänner imorn och flickan där får Theas urväxta kläder. Så kan hon ju välja själv vad hon vill behålla och vad hon vill kasta. Jag har lagt i skor med. Allt jag kan få väck är bra, haha. Det syns ingen skillnad i Theas hyllor ändå.... Hon har så hon klarar sig...

Nu irrar jag mest runt. Jag väntar på att klockan ska gå så jag kan köra. Vill ha mina barn NU!! Den här veckan har varit otroligt lång. Jag har lagt fram hjärtat på bordet så får jag se om de vet att det är alla-hjärtansdag. Om de vet vad det är. Eller kommer ihåg. De kan få varsitt hjärta innan maten men sen är det bäst att vänta tills efter maten. Jag känner de här barnen rätt bra...
Åååå vad jag vill krama dom nuuuu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥