onsdag 23 februari 2011

REA

Nu har jag varit på bokrean men köpte bara två filmer. De kan barnen ha när vi ska på semester. De ska ju få bärbara dvder i födelsedagspresent. (Thea får sin i förskott.)
Jag köpte två filmer till barnen och en tidning till mig. Jag har nämligen gjort en deal med mig själv. Att jag lagar maten tills Joppe kommer hem så får han dammsuga ikväll tills jag kommer hem :-) Jag får alltid bäst svar när jag dealar med mig själv, haha. Jag ska bara tala om det för honom med.  Så i eftermiddag ska jag lägga mig i soffan och läsa.

Jag hittade ju inga roliga böcker på rean så jag va inne på Adlibris och beställde lite böcker. Det blev några olika till barnen och en till en vän, men jag har redan glömt om jag beställde nån bok till mig själv... Detta minne...

Nu måste jag ha nåt i magen sen blir det lite vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥