fredag 25 februari 2011

PROPPMÄTT

Lika fort som jag åkte, lika fort är jag hemma igen känns det som. Ett par timmar av mat, prat och skratt gick fort. Sen åkte vi bort till Time och köpte lösgodis. Asså, jag fattar inte att jag alltid ska överdosera godis. Jag har köpt hur mkt godis som helst känns det som. + Cocacola light. Jag åt Spätta, som alltid på Sorello. Å nu godis/chips och dipp. Pyjamasen och täcket är på. Slökollar på På Spåret.

Joppe har beredskap denna helgen och vi hade funderingar på Skummeslöv. Men det få nog va till en annan helg. Det lär inte bli av förrens fram emot april/maj känns det som. Fast mig gör det inget, det är ju lite varmare då. Men jag tycker det blåser så mycket där, alltid, så det blir ju ändå kallt. Tacka vet jag min varma hörna på baksidan här utanför ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥