fredag 11 februari 2011

VERO MODA

Jag har anmält mig till en tävling på http://veromoda.feber.se/ Så här står det;

Vinn 10 000 kr att shoppa för hos Vero Moda!
Nu kan du vinna ett presentkort på Vero Moda - tänk att få byta ut hela garderoben i vår, eller varför inte bjuda kompisarna på vårens nyheter!
Så här tävlar du!

Gå till din närmaste Vero Moda butik, välj ut och fotografera en outfit med kläder från Vero Moda (om du vill ha på dig kläderna bestämmer du själv) och lägg upp ditt bidrag här nedanför. Motivera varför just din outfit ska vinna. Bästa outfit vinner ett presentkort på Vero Moda värt 10 000 kronor. 2:a pris är ett presentkort värt 2 000 kr och 3:e pris är ett presentkort värt 1 000 kr.
Motivering; Den här klänningen är köpt på Vero Moda och jag bara älskar den!! Den kommer användas på de varma sommarkvällarna. Å vem vill inte vinna!? Det här var ett riktigt bra köp. Jag blev kär i klänningen direkt men gick hem utan den. Nästa dag va jag där igen så fort affären öppnade och så fick den följa med hem!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥