onsdag 16 mars 2011

HOST HOST

Fasen, den där hostan har smittat runt här, nu har jag med fått den... Å fler än jag. Bara jag slipper den på natten så är jag nöjd. Thea har sluppit den då så jag hoppas på detsamma.

Det blev mera skidor ändå :-) Thea ville ut en sväng till under tiden Max stod och diggade vidare. Så hon och jag tog några åk till. När vi skulle åka hem så tog jag mig en promenad. Jag kände mig ändå inte helnöjd med motionen idag så jag tog och joggade nån kilometer. Men nu är jag duschad och klar för idag. Vi ska äta den goda chicken thaigrytan som står och puttrar på spisen just nu. Å ett glas vin till det.

Vi hoppas på vinst här i huset. Jag har Keno och de andra har hästar, så nu håller vi alla våra tummar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥