lördag 19 mars 2011

HUSTOMTAR?

Gps säger att vi ska va hemma 19.45... Det är länge till, glöm det!! Den hade fel sist ;-) Jag vill va hemma 18, men det blir nog närmare 18.30 säkert...
Jag vill hem till katterna och sen hörde jag att jag fått mkt post och paket.

Det är ju inte bara Paradiset som har tomtar i trädgården. Jag hörde att jag med haft det, dom hade smugit och kollat in i fönstrerna. Fast jag vet ju att till skillnad från Paradiset så va mina tomtar snälla. Inga som ville stjäla, de ville bara se ifall de kunde tänka sig att bo där ;-) Men är där spår runt huset när vi kommer hem, då blir jag inte lika lugn!!

Iallafall. Max va lite svår att få väck från backen nu när vi skulle åka. Han ville åka mer och mer och mer!! Han började bli lite väl modig kanske och åkte med mkt fart. Han for ner som ett jehu, smet före alla i liftkön och upp igen. Ett åk tyckte jag tog lite väl lång tid, jag väntade och väntade. Så kom han ner så sa han; Jag va ute i skogen, men jag kom ut igen. Mmm, bra haha.





Barnen fick diplom som ska ramas in :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥