lördag 26 mars 2011

SIMAVSLUTNING

Nu har jag varit och tittat på dotterns simskoleavslutning :-) Hon blev nog lite förvånad att jag kom, men det hade jag talat om för henne innan att det ca självklart att gå på avslutningen. Vad gör vi inte för våra barn? Vi skrev upp fortsättningen till nästa grupp. Det va öite andra tider men lika bra att skriva upp sig annars lär det ju inte finnas någon plats. Thea ville fortsätta till Silverpingvinen och då ska hon få göra det. Det vore väl kanon att kunna simma till sommaren :-) Å efter den här timmen så väntar jag sms. Jag kan slå vad om det, det är bara en tidsfråga. Eller så kommer det om ett par dagar!!

Nu har jag gjort kaffe och så har jag intagit min solhörna. Här ska jag ligga och läsa Sockerboken, fan den tar ju aaaaldrig slut...
Mötte grannen och vi tyckte att vi skulle ansöka bygglov. Vi kan ju bygga ut här :-) Jag skiter i ett stort hus, det är trädgård jag vill ha!! Hade vi byggt ut här med ett rum så hade det varit perfekt!!


Jag har jättestor tomt. Å på sommaren är det helt insynsskyddat så den är perfekt. Jag älskar att bo här!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥