söndag 20 mars 2011

KVÄLLSMATDAX

Hemma!! Jag har suttit och läst sagor för Joppes systerdotter, hon blir två år i maj. Det va bara mer mer :-)
Vad skönt det ska bli att bara sitta ner ikväll. Jag ska se Solsidan iaf, sen vet jag inte om det är nåt mer att ha på tvn. Men först ska vi äta kvällsmat, just nu är Joppe iväg för att fylla upp den tomma kylen. Vi tömde ju den när vi skulle iväg och vi har inte hunnit fylla upp den än. Men till kvällsmat har barnen beställt runda mackor och jag ska ha omelett. Jag ska göra lite blåbär- och nyponsoppa med. Jag och Diesel har öppnat paket och gått igenom reklam. Jag tror hon hittade nåt intressant för rätt som det va hoppade hon upp på bordet och la sig mitt i reklamen. Eller ville hon ha lite uppmärksamhet kanske?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥