onsdag 30 mars 2011

VINSTEN HAR KOMMIT

Idag kom vinsten!! Va snabbt :-)


Ett signerat kort, ett armband, mobilsmycke + en annan grej som jag faktiskt inte kommit underfund med vad det är.


Supersnyggt armband med berlocker.


Detta vet jag inte vad det är. Det går att dela del och på baksidan är det nåt gummi. Jag trodde först det va en magnet till kylskåpet. Någon som vet vad det är?


Ett mobilsmycke.

Allt har gått att köpa för att stödja;


Inte nog med det, jag fick det här med;


En skiva med Hero som inte går att köpa :-)

Jag är jätteglad!! Tack så hemskt mycket!!

3 kommentarer:

  1. står på deras webbsida att det är en väskhållare... men hur den ska fungera vet då inte jag :)

    SvaraRadera
  2. jo men det kan vara att man ska använda den som krok ute på offentliga toaletter :)!

    SvaraRadera
  3. Aaaha... Jag får testa den sen.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥