fredag 1 juli 2011

1 JULI

God morgon!! Hallå, redan juli heeelt sjukt... Jag blir helt paralyserad varje gång jag får vända blad för ny månad.... Det går ju alldeles för fort!! Om en månad är vi på Gotland, längtar. Det känns som en evighet dit men jag vet ju att hux flux är vi redan där.

Jag har varit uppe en bra stund. Ska åka ut till lillebror och rasta både mig och hunden strax. Sen ska jag vidare ut till farmor. Jag känner mig lite halvseg så jag får dricka en celsius påvägen ut så jag piggnar till. Om inte annat piggnar jag nog till när jag tar ut Vilde Ville för han är ju ett energiknippe hela han :-) Det får bli Ville som får rastas idag, lille Klabbe vill ju bara kela. Han är den kelnaste lilla jakthund jag vet. Å så söt och go!!

Hej så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥