fredag 1 juli 2011

JOGGINGRUNDAN AVKLARAD

Nu har jag och Ville varit ute. Han blev jääätteglad när han fick följa med :-) Desto surare blev han när han skulle in i kojan igen, då morrade han, haha. Den där löparappen är bra!!


Där såg jag hur lång rundan var.


En nöjd Ville som varit ute.


Klabbe kom ut och hälsade men ville inte tillbaka in i kojan igen...

Rundan gick bra, förutom att jag sprang rakt in i ett elstängsel... Nån jävel hade satt den gamla vägen till sin egen och spänt upp stängsel. Det missade jag och kutade rakt in i det så understa tråden gick av. Men varken jag eller hunden fick nån stöt iaf.

Jag som skulle in i en barnklädesaffär + köpa ny trimmer till Max glömde givetvis plånboken hemma... Det kom jag på utanför Häradsbäck så det va ju inte lönt att vända. Typiskt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥