fredag 23 december 2011

DAN FÖRE DOPPAREDAGEN

Jäsp!! Huuu va seg jag är. Barnen somnade senare än vanligt igår för de höll på med granen. Å vi är redan uppe... Eller, Thea kunde inte sova så hon och jag kollar på barnprogrammen. Jag trodde ju de skulle sova liiite längre idag så jag låg och läste liiite för länge igår... Det positiva är ju att vi inte missar julkalendern nu på morgonen :-) Å så får jag träffa de liiite mer för i eftermiddag åker de och firar jul med sin pappa. men de kommer imornbitti igen :-) Tänk att det är julafton imorn. Sist jag såg vädret skulle det bli +6 och regn. Hoppas det har ändrats! Jag som vill ha en vit jul... BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar:

  1. Det låter som en utmärkt plan!
    Ha en riktigt skön jul! Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥