tisdag 13 december 2011

SOVIT JÄMTE MINA NYA SKOR

Smarta jag glömde ju min mascara hemma och som jag letat idag efter en ny. Meeen så hade Stefan sett en parfymaffär som säkert hade smink så jag for dit 1 minut i 21, köpte första bästa mascara och gick. De låste dörren efter mig för affärerna stängde 21. Men nu har jag en och den är från Mac, få se sen om den blir godkänd.


Här är grejerna jag köpte på Nike. Skor, byxor, tröja och sockar. Jag kan ju inte ludda ner mina nya skor så jag fick ju köpa nya träningssockar till dom ;-) Skorna stod på nattduksbordet när jag sov. De är sååå snygga!! Men det visar jag efter frukost ;-) Jag tänkte för mig själv att jag är ju helt dum i huvudet som åker till USA och köper massa träningskläder... Men det är ju faktiskt min hobby!! Jag vill kunna vara ute och ta mina joggingrundor i ur och skur - och nu kan jag det. Köpte en riktig tröja som är till för lite kallare dagar. Jag är helnöjd. Nu är det bara en Onepiece som saknas :-)


Fick med mig två små påsar med.


Men det mesta ligger ju i den här påsen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥