onsdag 21 december 2011

TOMTEN HAR LYSSNAT!!

Jisses sånt stress det blev sen då... Jag har blivit tidsoptimisten själv, fattar inte hur det kunde hända. När vi kom hem från P drog jag igång med städningen och jag blev preciiis klar tills vi skulle möta Joppe vid jobbet. Tog varsitt barn och åkte på olika håll. Ja då ringer A som redan står och väntar på mig hemma vid oss. Jag står på Apoteket med 11 nr framför mig. Kommer fram i kön och hon ska ge mig samma medicin som jag har hemma. Tackar nej och kör hem. Lönt. Byter barn och bil och så kör jag och A ner till Ikea och möter upp en annan kompis. Handlar det vi ska och kör vidare för A ska möta upp en annan och fixa en grej till innan vi beger oss mot Loshult. Jag köpte mina sista tillbehör till julklapparna, på Ikea. Men några julgranskulor fanns inte kvar, bara guldiga och det vill jag inte ha. Väl i loshult blev det middag och barnen bytte julklappar.
Bild går ej ladda upp
Max blev totalt överlycklig!! Han sover med skateboarden under sängen nu ;-)
Bild går ej ladda upp
Thea fick med egen skateboard. Så imorn ska det åkas.
Jag filmade Max när han öppnade sitt paket, ni ska få se imorn.

Pang bom så flög halsont på mig nu... Vill inte bli sjuk!!

Ringde vårdcentralen innan för ett av barnen har hosta och kan hosta tills det spyr. Å jag vet att det hänt när jag inte haft barnen med, men varför inte skaffa hostmedicin innan? Idag har det hänt iallafall så nu hoppas vi hostan försvinner. Det blev lite pinsamt innan idag när all mat kom upp vid fel tillfälle, men det är sånt som händer..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥