måndag 19 december 2011

NU HAR JAG FIXAT

Korten från de senaste dagarna är förstorade så ifall det är någon som vill gå tillbaka ett par dagar i tiden och se det "på riktigt" så är det ju helt ok nu ;-)
Vi har varit och handlat och jag har dammsugat. Det börjar kännas lite i huvudet att vi varit uppe några timmar nu men resväskorna ligger i sängen och ska inte packas upp förrens ikväll när barnen sover. De ska få all uppmärksamet när de är hämtade. Men jag ska se om inte Thea vill köra lite Pilates med mig sen. Hon brukar vilja gympa och vara med. Annars gör jag det med när de sover. Vi köpte en film till barnen som de ska få ikväll, Max är ju helt tokig i de små hundvalparna så jag vet ju en som kommer le från öra till öra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥