söndag 18 december 2011

LUGN KVÄLL

Vi har suttit nere i baren och spelat kort. De andra drack öl men jag fick avsmak sen gårdagen. Så inatt hoppas jag på att sova gott i sängen och inte inne på toa... Haha, jag skulle ta med en uteliggare hem igår med, han va för rolig och hade knappt några tänder. Jag tyckte han kunde följa med mig hem och bo i min carport. Sen tyckte jag att bartendern såg så jävla sur ut så jag sa till honom att han kunde ju le iallafall. Så varje gång han sprang förbi ropade jag Smaaaaajl!! Men han förblev en buttergubbe...

Tänk att vi varit här en vecka nu. Väldigt skön vecka. Lugna dagar för mig som varit på hotellet och tränat och gått och shoppat lite. Kvällarna va det ju ännu mer shopping och jag är mer än nöjd!! Det ska bli kul att packa upp allting och få ordning på allt. Imorn ringer klockan tidigt för vi måste sova på planet sen för att komma tillbaka tidsmässigt. Så det blir inte såå många timmars sömn inatt. Imorn när vi ska bege oss kommer väl hemlängtan :-)

Men nu ska jag nog sova lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥