onsdag 21 december 2011

ONSDAG

God morgon! Här sitter jag och Max och äter frukost framför Solsidan. Om en stund ska vi åka till förskolan och ge presenter. Det är Max sista dag för den här terminen, sen har han jullov. De ska ha julfest med alla avdelningar, mysigt. När jag lämnat honom ska jag gå bort till skolan och vara med Thea. Hon slutar skolan imorn sen har hon med jullov.

I eftermiddag har vi fullt upp, idag ska vi verkligen vara sociala :-) Vi ska ut till P efter skolan, måste ju ge henne en present för hon är så snäll. Sen ikväll ska granen hämtas in och sen ska vi ha lite julmys hos Loshultarna. Å jag gjorde faktiskt en liten julpåse till A med och jag veeeet att hon kommer uppskatta det ;-)

Hej så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥