fredag 16 december 2011

SHOPPAHOLIC??

Vi åkte bort till sminkaffären bara en bit bort. Hittade inte märket jag sökte men såg istället Redkenhyllan :-) Där norpade jag åt mig sista hårinpackningen de hade. Den va ju sååå billig så nu klarar jag mig ett tag :-)


Sen åkte vi vidare till Premium outlet. Jag skulle ju inte ha något och inne på Disney köpte jag inget. Men sen...


Det va ju som att släppa en mus bland katterna... Vi gick in på Timberland och där sprang jag på ett par kängor till Thea. 70% så de kostade 24 dollar. Väl framme i kassan säger hon att det är halva priset på ett andra par. Så vi tog ett par likadana kängor till och fick betala 12 dollar för dom. Fatta att jag gav under 300:- för två par Timberland. Får väl sälja det ena paret om inte annat. Sen va vi inne på Gap och där köpte jag 4 långärmade så nu är jag nöjd!! Vi va inne på Puma och jag hittade sååå snygga skor till Thea men (tyvärr) så fanns de inte i hennes storlek. Tur det kanske. Sen va jag tvungen att gå där ifrån för det fanns massa snyggt - till mig!! Adidas kunde jag inte ens gå in i...

Igår såg jag en glittrig rosa julgranskula som det stod Shoppaholic på, jag kanske skulle köpt den... ;-)

Eftersom mat inte va prio 1 så fick det bli mc donalds för allt annat va stängt när vi va klara.

Nu väntar sängen.

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att du hittar mycket kul och billigt:) Jag hade ju blivit sjuk av allt tror jag. Du får nog åka dit med en tom resväska nästa gång va;) Spara hela året och sen jäkla shoppa järnet, vad är ullared mot detta!!;) Kram

    SvaraRadera
  2. Ja nästa gång åker jag bara med ett ombyte!! Jag ska aldrig mer åka till Ullared ;-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥