tisdag 15 september 2015

DE FÖRBASKADE KORTEN

Jag sitter och tittar på min lilla skrutta när hon bär och plockar med mina ljuslyktor. Jag har en bricka med lyktor, ljus och mina Enjoy candles, att den kan vara så kul :-) 
Linus beställde ett fodrat regnställ till Tuva nu när det börjar bli blaskigt + att hon ska börja dagis snart. Lekmer hade stl 70 men shit va dyrt det är! Visst det är från Disriksons och det är fodrat, så det lär ju både hålla tätt och ge värme. 
Jag gick förbi min hög med foton som jag skulle haft klar när Tuva föddes, där ärlig 1500 - 2000 kort kvar att sätta in... Jag måste ta tag i det nu! Har ju inte framkallat ett kort på Tuva än men har många som ska framkallas så denna högen ska bort innan jag kan beställa nya! Satte mig med datorn och alla album och kort när Tuva somnade men jag måste ju sortera om och ha 100 koll (det har varit ett par barn och kollat i högarna) så jag kom bara till sortering för hon sov bara 45 minuter. Men jag vet vad jag ska göra ikväll när hon sover och Linus tränar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥