onsdag 30 september 2015

KÄNSLOSAM DAG

Jaha.... Här började jag på ett väldigt glatt inlägg innan idag och allt va på topp. Men den glada dagen slutade i tårar..... 
Fick ett samtal innan idag om att jag ska på anställningsintervju imorn och det var ju verkligen skitkul!! Jag blev jätteglad och vi gick en sväng så pratade vi om allt mellan himmel och jord, så säger Linus Undra vad det är som kommer slå undan benen för oss nu? Ja för så är det ju, alltid är det något så jag sa Ja, för vi får ju aldrig vara riktigt glada! Å vad händer? Jo, jag får ett samtal två timmar senare :-( Jag får så ont i magen av det här! Inte nog med att jag varit ledsen över det, jag har tänkt på min älskade farmor med som gick bort denna dagen förra året. 
Fan va jag saknar henne!!!!!

Nu hoppas jag på bättre besked imorgon och tänker sova ett par timmar. För direkt efter jobbet imornbitti sticker jag till Ullared för att sedan stanna och ta intervjun, innan jag kör hem till Älmhult för att ta blodtrycket på vårdcentralen. Tight schema men det löser sig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥