måndag 28 september 2015

MÅNEN, KATTERNA OCH CHOKLAD

Såg ni månen inatt? Den va jättestor! Å jättefint lyste den upp vägen framför mig :-) Inte nog med att det va fint, det va ju svinkallt med. Eller ja, en sisådär 6-7 grader men jag frös! 
Men nu på dagen är det ju desto finare väder :-) Riktigt skönt så vi har varit ute och lekt. Jag hade ju hoppats på sömn på förmiddagen men det blev bara en timme så nu är vi ute och går för Tuva är trött igen och då blir det vagnen. Jag hinner inte sova igen ändå för jag ska till Laholm på visning ikväll så jag måste packa ner kläderna och klädställningarna
Lillekissen tycker det är jättekul när vi är ute för då busar han runt oss.
Diesel gillar med när vi är ute för då får hon extra kel, men helst vill hon ju att vi ska ut och gå, som nu, hon är alltid med!! 
Gjorde en latte och tog fram choklad som jag gömde. Tyckte jag. Men nedå det snappade hon upp och gav sig inte förrens hon fick en bit :-) R gav ju Tuva det i lördags så hon visste ju mycket väl vad det va för någonting! Som hon såg ut när hon fått smaka nu, tog kort på henne och skickade till R och tackade för att vi aldrig mer kommer få ha vår choklad ifred haha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥