torsdag 18 april 2019

LEDIGHETEN BÖRJAR!

Jomenvisst, idag blev det vab igen men jag började först så mannen var hemma. Jag slutade ändå hyfsat tidigt men hade tid att passa och sen fixade jag massa ärenden så jag va inte hemma förrens efter 16 ändå.
När jag kom hem så var vi ute i det fina vädret medans mannen grillade och sen åt vi ute på altanen första gången för i år. Hoppas verkligen det fina vädret håller i sig och vi har flera träd som är gröna nu och kom fram till att det är flädern som grönskar, sååå fint!
 Efter maten blev det glass, nu firar vi in ledigheten i påsk❤
SOM jag sett fram emot denna ledighet!! Ledig med alla barn❤

4 kommentarer:

  1. De där virusarna de avlöer varandra tydligen, men förskolorna har ju mycet barn som blir lika med virus. Härligt som det slår ut nu tiden den går så fort framåt.
    Ha en fin påsk och må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu är det fint ute, blommor och träd börjar slå ut. Fläderträden är gröna :)
      Hoppas ni får en fin påsk i det fina vädret.

      Radera
  2. Undrerbat väder och skönt med lov. Vad har ni för altanräcke? Närmre bild? Vi har snart byggt klar våran altan och är ute efter nått som ni har men inte kommit på hur vi ska få ihop det.

    Fortsatt trevligt lov //lovisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja väldigt härligt väder måste jag säga :)
      Det är tyvärr inget altanräcke för det är grindar/galler för andra sidan är hundarnas trädgård som är inhägnad.

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥