måndag 1 april 2019

SOOOL

Här njuter vi av solen och jag ska inte klaga för jag har min bra jobbvecka där jag inte slutar senare än 13.30 och det ser lovande ut med vädret så vi är ute mest hela tiden.
Är det någon som vet vad dessa blommor heter? Jag kan ju inget om blommor men jag tyckte de såg ut lite som syrén men de ser ju ändå inte ut så på grenar....

I helgen har vi sovit hos vänner i Sölvesborg i deras stuga. Männen jobbade med en blivande utbyggnad och vi hade barnen på lekplatsen. Himla fint väder och efter en stund kom det en hel del folk.
Vi var inom Dollarstore och jag hittade pall till hallen, tyckte den grå va sååå fin men alldeles på tok för låg.

Både jag och Oliver blev klippta så nu är vi redo till dopet nästa vecka. Det har verkligen varit fint väder i flera dagar och idag när vi kom hem var vi ute och cyklade en runda. Jag hörde Oliver ropa och då stod han och pekade på cykeln så då tog vi och gav oss ut en sväng. Findus är ju livsfarlig för hon kryssar mellan cyklarna hela tiden så det är ju bara en tidsfråga innan någon kör på henne.
Nu ska vi på avslutningen på plask och lek. Det blir medalj och simmärke. Hela lilla familjen är med och ska få se henne i bassängen.

1 kommentar:

  1. Vilken underbar växt men vet inte heller vad det är för nåt. Härligt väder är det en skön tid vi går till mötes. Ja jättefina pallar gillar Dollarstore där är faktiskt mycket som är fint inom inredning.
    Hoppas det går bra för den lilla och simnma lugnt.
    Må väl/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥