lördag 30 mars 2019

LITE OTUR OCH ETT TIPS

Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Kronans Apotek

God morgon på er, idag fick vi lite sovmorgon här, ja jag räknar 7 som sovmorgon😉 Pigga och glada barn och föräldrar som ätit frukost och fixar lite. Vi ska packa ihop oss och åka om en stund för "vi" ska hjälpa vännerna att gräva till en grund som ska gjutas nästa helg. 

Igår hade jag planerat vad jag skulle fixa för ärenden i byn innan jag körde hem för familjen var ju ändå i Växjö så jag hade ingen brådska. Bara det att när jag körde hem så lät jaktbilen väldigt konstigt så jag skrev till mannen att bilen låter nog inte riktigt frisk.. Jag kom nog ändå 7-8km innan det bara lös rött och bilen dog. Som tur va så körde jag lilla hållet för annars hade den stannat ute på 23an förmodligen på en 1-filig del av vägen!! Vår gamla granne var snäll och hämtade mig och stannade i byn så jag kunde göra ett par ärenden annars hade jag tänkt cykla in. När mannen, svärmor och barnen kommit hem så bogserade mannen och grannen hem bilen så nu står den här i alla fall. 

Jag måste ju tipsa er om att Kronans Apotek har 20% på utvalda produkter och du hittar utbudet här
det är vad som gäller under helgens deal, sen har de även andra kampanjer som tex 25% på Emma S och 25% på Löwengrip och flera andra märken. Jag tror bara detta gäller på nätet.
Jag slog till på ett nytt serum och några nässpray.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥