onsdag 6 mars 2019

VAB MED FEBRIG KILLE

Igår fick jag gå hem en timme tidigare då de ringde från förskolan och Oliver hade fått feber. Idag har vi varit hemma jag och de små och vissa stunder har han släppt mig så jag kunde damma lite, han fick en trasa och hjälpte till och sen älskar han att kasta saker i soptunnan så det gick att be honom kasta skräp för det för han gladeligen🙂 Annars har han gosat och sovit om vartannat i famnen. Febern steg i eftermiddags så ikväll var det inte mycket med honom. Han äter inget men vi får i honom lite dricka iallafall.

Jag och Tuva va inne och köpte lite kläder till Oliver då han börjar växa ur sin storlek. Han fick en del i julklapp men det får ju åt en del extrakläder till förskolan när han vägrar använda haklapp. Jag har aldrig haft det på honom så det är ju inte konstigt att han inte vill😉
Jag gillar camouflage.

Dags att sova för klockan ringer tidigt imorn, det är jag som öppnar.

2 kommentarer:

  1. Stackars de små när de är sjuka, men det går en hel del sjukor så det är inte så konstigt, hoppas han snart blir pigg igen. Coola kläder, ja det vet man hur snabbt de där småttingarna växer, mne det är härligt.
    Ha en fin dag och lev väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det går väldigt mycket och jag är glad att det bara är feber han har :)
      Ja de växer på tok för fort!!
      Ha en fin dag

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥