fredag 8 mars 2019

VECKANS BÄSTA DAG OCH EN NY (FÖR MIG) SHOPPINGSIDA!

Fredag är veckans bästa dag, inte sant? Allting går liiiite lättare när helgen ligger alldeles nära inpå, jag har alltid lite lättare att stiga upp i alla fall, de flesta av mina fredagar ringer ju klockan 4.30 för att jag ska upp och träna. Härligt att inleda helgen med ett svettigt pass för då smakar ju fredagsmyset lite bättre med😉 Nackdelen med fredagar är ju att vi är så förbaskat trötta på kvällen, men det är väl de flesta efter en intensiv vecka.

Jag skulle uppdatera min necessär med ögonbrynspenna och mascara tänkte jag. Jag tycker det är så svårt för mascara har jag inte hittat den perfekta ännu och ögonbrynspenna var det evigheter sen jag köpte. Thea gillar ju krämer till brynen men jag kör helst på penna. Jag tittade in på softskin som jag aldrig hade hört talas om innan men allting är ekologiskt och där finns massor av produkter!
Jag gillade borsten på denna mascaran.




Sheetmask använder jag varje söndag, det är min rutin inför veckan.






Har ni tittat på sidan innan? Är innehåller viktigt på det ni köper? Typ att det inte är djurtestat, veganskt, ekologiskt mm? Jag hittade mycket jag skulle vilja ha men jag tänkte att jag väntar in Thea här som kommer snart så jag får veta om det är något hon behöver. Oftast VILLhöver hon en massa! Sheetmask, mascaran och ögonbrynspennan står på min lista iallafall😊


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥