söndag 3 mars 2019

EN EXTRADAG TACKAR JAG INTE NEJ TILL

Jaha då är denna helgen också strax förbi, jag önskar mig en extra dag på helgen så den åtminstone varar i 3 dagar.
Igårkväll var vi ute och åt med min mamma och hennes man, ett par av mina bröder och sambo och barn. Jag äter till 99% alltid fisk när jag äter ute så det blev det igår med.
Sen gick vi hem till mamma och åt tårta.

Idag har vi inte gjort så mycket, alla har varit rätt trötta. Jag tränade efter frukost sen var jag och Tuva inne och handlade inför veckan och så hittade vi några böcker på rean. På söndagar har hon ju sin gympa med så där var vi.
Jag orkar snart inte vara vaken längre och vi kan få sovmorgon imorn om barnen mot all förmodan skulle sova lite längre. De är rätt morgonpigga men jag ska vabba imorn för vi ska till sjukhuset i Ljungby. 

1 kommentar:

  1. Ser riktiogt gott ut och jag älskar fisk, snyggt uppskurna grönsaker ser extra gott ut.
    Ha en fin start på veckan/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥