söndag 17 mars 2019

SKOGSMULLEFAMILJEN

Det blev en lång dag på sjukhuset i fredags vi var inte hemma förrens 22.30. De sövde, drog rätt och gipsade.
Max önskade sig choklad efteråt så det hade jag fixat tills vi körde hem. Nu har han inte lika ont längre och det mesta funkar bra.

Igår skulle vi haft vänner här men när vi hämtade Thea efter övernattning så hade hon feber.... Vi var rätt trötta ändå så det blev vila. Kollade på skräckfilm och åt godis🙂 Men innan dess på dagen så var Tuva på barnkalas och ville inte vara där själv så jag var med henne. Jag var ju lite oroligt över att vi inte skulle kunna kommunicera jag och föräldrarna men de kunde hyfsad svenska så det gick helt ok. De hade hyrt en hoppborg och popcornmaskin och Tuva och ett par barn till hade svårt att slita sig från hoppborgen😉

När Oliver sov och jag hade tränat klart i morse så gick jag ut och hjälpte mannen med veden. Som det regnade! När det blev uppehållsen så tog vi barnen och gick ut i skogen.
Jättekul med alla vattenpölar!
De kastade kottar, klättrade och vi lekte kurragömma.
Perfekt att träna lite motorik!
Sååå skönt att alla barnen älskar att vara ute! Nu längtar vi bara efter värmen så vi slipper alla kläder.
Nu ska vi strax på gympa jag och Tuva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥