onsdag 13 mars 2019

PRECIS VAD JAG BEHÖVDE!

Hallå livet, du susar förbi! Det är ju heeelt galet, just nu går det i 190 och det är något hela tiden, igår slutade jag tidigt men hann inte hem mellan jobb och personalmöte för det var mässa på Max skola så till mellanmål fick det bli korv på Ikea. Överlämning av de små och iväg. Måndagar är annars värst för då är det plask och lek. Nu är det bara några gånger kvar så jag får härda ut. Som en skänk från ovan så fick Oliver feber igår igen och denna gången tackar jag för det! Jag har lagt undan alla måsten och ska just bara VABBA! Ingen stress eller press utan vi ska bara ta det lugnt. Nästan så jag inte ens kunde stava till det😉
Jäger trivs som bara den när vi är hemma❤

Vi hade en trevlig helg iaf, min kusin och hans familj kom på middag och Melodifestival och jag tyckte rätt låt van. Tuva tittade och hon gillar det verkligen så hon lyssnar på låtarna när vi åker bil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥